gh5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer topDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-3-2024
Raul5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEcht top 5 sterren en aardig personeel! 23-3-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
A3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten kwam bijna een uur te laat!!!! Echt niet goed. Toen ik had gebeld om 20:00 was het zogezegd onderweg, maar toen duurde het nog weer een half uur.16-3-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
L3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze keer was de rijst erg droog en het bakje met nr 32 was maar half gevuld. Voor de overige gerechten goede smaak15-3-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Ebert3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten viel een beetje tegen. Rijst leek ouder en droog en smaak was minder dan normaal. Misschien niet zo vers deze keer, of een andere kok?14-3-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Tjeerd2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGerecht met beef erg weinig beef veel grote groene pepers. Kip met cashewnoten erg zout. Gemengde voorgerechten saté goed loempiavel erg dik weinig vulling. Viskoekjes oké pangsit vulling voornamelijk kipgehakt. Satesaus erg goed chilisaus uit de fles11-3-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
JP5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceRuim 2 uur op eten moeten wachtenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-3-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Britta 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was zoals altijd erg lekker, ik was alleen vergeten gebakken rijst erbij te bestellen en dit kon op geen enkele manier anders ook niet tegen bijbetaling dat was erg jammer. 1 portie niet pittig besteld en het stond niet aangegeven welke wel en niet pittig was en was nog steeds behoorlijk pittig. Bezorgen duurde ruim 1.15 uur. Dus het eten was erg goed maar de service viel tegen deze keer terwijl wij elke week in het restaurant komen eten of bestellen. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-3-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Bart2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten leek niet gaar (pad Thai), en de groene curry had weinig smaak. Groot verschil met eerdere bestellingen. 9-3-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Melissa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was HEERLIJK! bedankt voor het lekkere eten! Wij hebben gesmuld van de lekkere kip gerechten. Zeker een aanrader! 8-3-2024
Claudia 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-3-2024
Zelda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-2-2024
Koen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuperlekker weer! Heerijke vegetarische curries!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-2-2024
David5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-1-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Thecla 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceFantastisch! Subliem van smaak.! Beste Thai in de regio. !!26-1-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Linda 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service25-1-2024
Wilda5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-1-2024
André5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-1-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
L.P.4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk had de Kai pad nam prik pauw en die was lekker en pittig, maar ik miste wel wat typisch Thaise smaken als koriander en citroengras. Dat maakt het wat frisser.6-1-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Jan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicealles was top- snel bezorging en echt lekker eten5-1-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Gustavo5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceI love the shrimp noddle, I just wish it has more shrimps, it used to be 7, then 6 and now it comes only 54-1-2024
Thai ChiliPlantage 20302420202
Merei5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel besteld en weer zo ongelooflijk lekker, nog nooit teleurgesteld door Thai Chili! 3-1-2024
Andre5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-12-2023
Thai ChiliPlantage 20302420202
Salua5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-12-2023
Esther4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten zelf is heerlijk. Echt aanrader. Maar sinds een tijdje is het bakje met gebakken rijst kleiner geworden. Ok, alles wordt duurder dus we gaan hier in mee. Maar gisteren weer hier besteld en toen waren beide bakjes met gebakken rijst ook maar ⅔ gevuld. Dat is dan wel extra jammer want nu gewoon niet genoeg. Is toch jammer 11-12-2023
Thai ChiliPlantage 20302420202
Mandy5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten, wel jammer dat ondanks dat we alleen vegetarisch bestelden én in de opmerkingen hadden aangegeven vegetarisch te zijn dat we garnalenkroepoek erbij kregen. 11-12-2023
Thai ChiliPlantage 20302420202
Richard en Sonja5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service11-12-2023
Thai ChiliPlantage 20302420202
andré5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNet als voorgaande keren was het weer heerlijk. Het hele gezien heeft er lekker van gegeten. Zoveel lekkere smaken bij elkaar. Binnenkort weer, zeker weten4-12-2023
Leon5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten is zoals altijd verrukkelijk, maar is bijna 45-60 minuten later bezorgt, wat de eetlust niet goed heeft gedaan!25-11-2023